• Ein innovatives Zahlungserlebnis für eine sich entwickelnde Branche

    Erfahren Sie, wie Sensorisches Marketing von Visa Ihnen dabei helfen kann, Ihre Zahlungslösung zu differenzieren und neue Einnahmequellen zu erschliessen.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Customer making payment with credit card in a store.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Verbesserte Wahrnehmung

94 Prozent gaben eine grössere Begünstigung gegenüber Technologischen Partnern an.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Eingebaute Anpassung

Farbsets, Hintergründe und andere Gestaltungsmöglichkeiten zeichnen Sie aus.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Einfache Integration

Sensorisches Marketing von Visa erfordert nur minimalen Engineering-Aufwand.


A woman and a man looking at a tablet together.
Customer making a payment in a store.