• Ein innovatives Zahlungserlebnis für eine sich entwickelnde Branche

    Erfahren Sie, wie Sensorisches Marketing von Visa Ihnen dabei helfen kann, Ihre Zahlungslösung zu differenzieren und neue Einnahmequellen zu erschliessen.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Verbesserte Wahrnehmung

94 Prozent gaben an, dass ihre Sympathie gegenüber Technologiepartnern gestiegen ist.¹
An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Integrierte Anpassungsmöglichkeiten

Farbsets, Hintergründe und andere Gestaltungsmöglichkeiten heben Sie von der Konkurrenz ab.
Illustration of a hand holding a Visa card.

Einfache Integration

Das Visa Sensory Branding erfordert einen minimalen technischen Aufwand.

A woman and a man looking at a tablet together.